poniedziałek, 16 września 2013

Świątecznie już się robi ;o)

Zaczynam dość wcześnie ze świąteczną ofertą, ale przecież potrzebujemy jeszcze czasu na przemyślenie czy, i co chciałybyśmy mieć, na ozdobienie i zrobienie ze zwykłych drewnianych gwiazdek i choinek prawdziwych świątecznych dzieł sztuki ;o) Dla siebie, do domu, do powieszenia w oknie, do postawienia na stole, na drobny upominek... Pomysłów pewnie macie wiele ;o) Ściskam Was mocno i zapraszam do zakładki "Sklepik" na zakupy. Lub na allegro. A wkrótce pojawią się jeszcze mniejsze gwiazdki i choinki.




A to już bejcowane w kolorze "orzech"

6 komentarzy:

  1. Ani sie obejrzymy a spadnie snieg !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no Kasiu, ja tu zaklinam jesien , modly do niebios skladam zeby jak najdluzej snieg nie spadl - a Ty mi tu taka dywersje robisz ??? A calkiem serio , piekne , te juz zabejcowane. Zreszta te naturalne tez. A propos . Dzisiaj w hemsedal , 45 km ode mnie spadl pierwszy snieg . I to tyle na dzisiaj. Ide napalic w kominku , papa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ale za zimą nie tęsknię za to święta jak najbardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A to już...:) Jak ten czas płynie...Choinka cudna:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, ja za zimą też specjalnie nie tęsknię, chociaż potrafi być piękna. Za Świętami kiedyś tęskniłam cały rok, teraz nie bardzo... Może męczy mnie ta widoczna i wyczuwalna na każdym kroku gonitwa świąteczna zaczynająca się już po 1 listopada... Ale chyba próbuję znowu je polubić wracając do prostoty: pierniki na choinkę, proste dekoracje, zapachy znane z dzieciństwa i odsuwam się jak mogę od nadmiaru świecidełek, połyskujących gadżetów, kiczowatych dekoracji... No cóż mam jeszcze trochę czasu żeby nabrać zdrowo-światecznego nastroju ;o) Czego Wam tez z całego serca życzę. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się te Twoje bejcowanie - bardzo fajnie wydobywa piękno drewna.

    OdpowiedzUsuń