poniedziałek, 11 listopada 2013

Testy ;o)

Kochane, nic konkretnego nie pokażę dziś, bo testuję produkty Starwax. Na filmach wrzuconych w poprzednim poście możecie zobaczyć nieco moich prób, a na dzisiejszych zdjęciach pokazuję połączenie bejcy, pasty wybielającej i pasty strukturalnej (dowolnej firmy). Aha i pozłoty w kolorze miedź, ale jakoś tej miedzi na zdjęciach nie potrafiłam uchwycić...  Generalnie pozłoty są przyjemne w użytkowaniu i ładnie kryją - pod warunkiem, że dokładnie się je wymiesza... Akrylowe, nie śmierdzą. Te z aplikatorem schną długo, pozostałe jak zwykła akrylowa farba - ok 15 minut. Wkrótce mam nadzieję skończyć testy i zrobić coś bardziej konkretnego ;O) Może jakiś prezent na święta? Bądźcie proszę wyrozumiałe ;o) Buziaki. A oto dowód, że nie próżnuję:

Pasta strukturalna, bejca mahoń i pasta wybielająca

Jak na poprzednim zdjęciu plus miedź

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba ! Świetnie się zapowiadają Twoje próby :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w sobotę zakupiłam Starwax miedź bo tylko taka była, po złotych tylko etykiety zostały, teraz wiem dlaczego, pewnie wszystkie próbują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę takie coś wypróbować bo efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo:)jestem pod wielkim wrażeniem...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne!!! Rewelacja...
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń