środa, 22 kwietnia 2015

Owieczki na I Komunię Św.

Ufff... Właśnie skończyłam. Owieczki drewniane, malowane na biało - 70 sztuk. Palce zdarte od szlifowania do skóry właściwej ;o) Mam nadzieję, że było warto i że spodobają się dzieciom i rodzicom. Bo owieczki mają być upominkiem dla dzieci przystępujących do Pierwszej Komunii Św. i zarazem dekoracją kościoła na uroczystej mszy. Na dołączonych karnetach będą jeszcze wypisane imiona dzieci. Pomysł nie mój, tylko Klientki, ale bardzo mi się spodobał - widziałam już serca z imionami dzieci jako dekoracja z tej okazji, ale owieczek jeszcze nie ;)
Do celów fotograficzno-poglądowych przywiązałam serduszko ze sklejki z wypisanym imieniem oraz wpięłam gałązkę roślinki z mojego ogródka (wiem, że powinien to być mirt, ale nie posiadam...).
A co Wy na to?
pozdrawiam Was wiosennie
Kasia


Gałązka hebe całkiem nieźle udaje mirt ;)

Dlatego palce mam zdarte od szlifowania...

A tak "zbaraniało" moje pomocnicze biurko ;)


10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ilość hurtowa ale wspaniały pomysł te bielutkie baranki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata temu robiłaś serca, ilość tez coś koło tego i wszystkie z imionami Dziecka ręcznie malowanymi , a żeby było śmieszniej czas : dwa tygodnie...:) wycinanie, malowanie, suszenie i malowanie imion w iście ekspresowym czasie...:)
    Baranki piękne i na pewno pracochłonne:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa lata temu robiłaś serca, ilość tez coś koło tego i wszystkie z imionami Dziecka ręcznie malowanymi , a żeby było śmieszniej czas : dwa tygodnie...:) wycinanie, malowanie, suszenie i malowanie imion w iście ekspresowym czasie...:)
    Baranki piękne i na pewno pracochłonne:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, jeszcze takich nie widziałam :). Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilość wielka, ale efekt cudny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ilość spora, pracy dużo, ale za to jaka pamiątka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNY PREZENT I NALEŻY SIĘ ZASŁUŻONY ODPOCZYNEK:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna pamiątka. Żmudna praca nagrodzona efektem, wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń