wtorek, 24 lutego 2015

Drewniane Wielkanocne...

Ojej... Kochani... Jak dawno ja się do Was nie odzywałam... Czas leci nieubłaganie.

Podjęłam kolejną próbę zalegalizowania działalności i zarobienia na ZUS... Niektórzy z Was prawdopodobnie wiedzą, że nie jest to łatwe. Że potrzeba dużo czasu i pracy. Ale w końcu nikt nie mówił, że zawsze będzie niedziela. Tak więc nie narzekam, tylko zabieram się do reklamowania ;o)

Jak zwykle możecie u mnie kupić półprodukty z drewna i sklejki drewnianej do ozdabiania różnymi technikami. Kształty różne - zwierzątka, domki, dekoracje świąteczne... Zapraszam do sklepiku: http://pl.dawanda.com/shop/GaleriaMiau Możecie też zamawiać przez e-mail. A jeśli potrzebujecie czegoś innego, większego, mniejszego - piszcie: galeriamiau@gazeta.pl

Na zachętę kilka zdjęć z oferty Wielkanocnej i nie tylko.

Ściskam Was mocno
Kasia








10 komentarzy:

  1. Świetne drewniane wycinanki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki by z działalnością wszystko fajnie się układało!! drewienka śliczne :) czekam na Pani prace z ich użyciem jako inspiracji dla innych :) :)
    pozdrawiam serdecznie
    aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochane za wpisy i miłe słowa. Postaram się wstawić jakieś inspiracje ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Powodzenia życzę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Powodzenia życzę i trzymam kciuki! A drewniaczki prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i wielu pięknych niedziel ! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Mnie zus zeżarł, że tak się wyrażę....

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje Wam za miłe słowa i życzenia powodzenia. Oj, przyda się ;) Jesteście Kochane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten czas leci... Pamiętam te wielkanocne kury, jaja, kurczaki, Twoje szkice :) Powodzenia po raz kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ulubione serducha - i domki też! Pozdrawiam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń